Megkezdődött az a kampány, amelyhez szinte minden CBA és Real üzlet, valamint  mintegy száz független kisbolt is csatlakozott.  Ezekben a boltokban  kapható az a  speciális szaloncukor, amellyel az egészségesebb életmódra, a sportolásra, az utazás, pihenés fontosságára szeretnék felhívni a figyelmet. A szaloncukor papirjában 300.000 darab fürdőjegyet rejtettek el.

Ez a Hyundai is segiti majd a Mikulás munkáját

A boltok mellett, egy Ford Tarnsit, egy Hyundai i30 és a FOX Rent járműkölcsönzőtől kapott elektromos autóval is szállitanak majd  szaloncukrokat olyan településekre, amelyek nem rendelkeznek még egy kisbolttal sem. A karácsonyfákra csempászett fürdőjegyekkel azt szeretnék elérni a szervezők, hogy a 2015-ös évben könnyebben tudják újévi fogadalmaikat betartani a kisebb településeken lakók is.

Kutatások szerint: az újévi fogadalmak háromnegyede már az első próbálkozás után kudarcba fullad. Az összefogásban résztvevő magyar cégek, most erre  szeretnének rácáfolni! A szaloncukorba rejtett kedvezményekkel azt szeretnénk segíteni, hogy  magyarok olcsóbban valósíthassák meg 2015-ös újrakezdési  terveiket. Az összefogásnak köszönhetően  300.000 nyereményt rejtettek a szaloncukor papírjába. Ezekkel kedvezményes áron mehetnek a magyarok fürdőbe, esetleg wellness-kúrára! Ezen kívül még számos kedvezmény található a www.orszagossutibank.hu honlapon. Így például a csatlakozott autószervizek segitségével, olcsóbban készíthetik fel autójukat a téli hidegre is, hogy januárban valóban bárki el tudjon indulni a kiválasztott fürdőbe, szállodába.

A kövér angyalkákkal diszitett szaloncukor rejti a a weellness- és fürdőjegyeket

A Glória-Sütibank elnevezésű cukrok  beváltóhelyének listája folyamatosan bővül, éppen ezért érdemes lesz többször is ellátogatni erre az oldalra.-közölte Éskovács Péter a kampány egyik kitalálója. Mint mondta: A Sütibank jótékonysági koncepció alapötletét tavaly dolgozták ki. 2013.-decemberben a Mikulásgyár mellett állították fel első fiókjukat és az ott árusított fatörzsszeletből tüzifát vettek rászorulóknak. Ennek a kampánynak a legnagyobb támogatója a Rama margarin és a Citibank volt.